Ulla Popken: DNES

Móda od Ulla Popken dovoluje každé ženě nezávisle na konfekční velikosti rozvinout módní styl ve smyslu motta: „Móda, která ke mně patří“. Nové kolekce jsou zákaznicím nabízeny každý měsíc. Jako Multi-Channel-Firma nabízí Ulla Popken svůj módní sortiment ve více jak 300 prodejnách, ale také přes zásilkový a internetový obchod. To vše také za pomoci Franchise-Partnerů v Evropě imimo ni. Přes 2 000 zaměstnanců pracuje s radostí pro naše zákaznice, které kvalitu našeho poradenství, naše zkušenosti a Know-how umí ocenit. Široký sortiment sází na vysokou kvalitu s dobrými střihy a garantuje inspiraci dle nových trendů, tj. móda pro každý den, ženský Business-Outfits, móda pro zvláštní příležitosti, jakož i sportovní oděvy, spodní prádlo, plavky a doplňky. U Ulla Popken najde každá žena módu, která k ní patří, a to už přes 20 let.

JAK TO VŠECHNO ZAČALO

V roce 1880 založil Johann Popken in Hameln výrobnu textilií. O století později, v roce 1968, jeho potomek Fridrich Popken společně s jeho ženou Ursulou založili v Oldenburgu svůj první obchod s oblečením pro těhotné maminky. Po velkých počátečních těžkostech a mnoha experimentech vznikl v roce 1977 koncept pro specializované prodejny s těhotenskou módou. Tento koncept byl později základem pro rychle se rozrůstající maloobchod s dámskou módou.

JAK TO ŠLO DÁL

V roce 1978 vznikly v Bremenu, Hannoveru a Hamburgu první tři specializované prodejny s těhotenskou módou jež byly téhož roku rovněž základem pro vznik zásilkového obchodu se sídlem v Rastede. Konečný průlom se zdařil v roce 1984 se začátkem poskytování Franchise. To vedlo k zajištění si vedoucího postavení v oblasti prodeje těhotenské módy na německém trhu. To vše byl ovšem pouze začátek pro náhodné objevení potřeb zákaznic a z toho plynoucí ještě větší úspěch. Jak k tomu došlo?
Jednoho dne pozoroval Friedrich Popken jednu zaměstnankyni, která pro zákaznici zásilkového obchodu balila více jak 15 těhotenských modelů. „Jak přijde těhotná žena na to objednat si tolik těhotenských modelů?“ zeptal se jí. Odpověď byla následující: „Tato zákaznice není vůbec těhotná. Nakupuje u nás častěji a taky nám napsala, že nemůže mladou módu v její velikosti 48 nikde sehnat a proto ji kupuje u nás. Neboť naše těhotenská móda není jen mladá, ale také pohodlná“
Tato výpověď byla klíčem pro objevení mezery na trhu a „mladá móda od velikosti 42“ byla 1. března 1987 zanesena do obchodního rejstříku. Ještě téhož roku bylo otevřeno prvních 10 Ulla Popken prodejen a tím začala velká expanze. Dne 11. března 2008 došlo ve vedení společnosti k výměně generací. Pan Fridrich Popken předal většinu svého podílu na svoji dceru Astrid a jeho zetě Thomas Schneider. Od 1. července 2008 je pan Schneider pověřen vedením společnosti.